Tiden bara rusar på

Oj vad det händer grejer. Lilltjejen har börjar på dagis och det går bra. Jag har börjat jobba, de går också bra, när jag väl fick en dator och började komma ihåg hur man gjorde vissa arbetsuppgifter. 

Men det viktigaste av allt!!!

Jag har blivit godkänd för operation!!

Det betyder att eftersom jag kommer kräva vårdgaranti så kommer jag förhoppningsvis opereras redan i år! Jag kommer bli en gastric bypass brud på riktigt!!

Jag är så glad för detta. Men helt plötsligt går jag in i nästa fas, som för mig blir att berätta för mina nära och kära: föräldrarna, svärföräldrarna, närmsta jobbarkompisarna och chefen.
Dessa samtal är något som ger mig lite ångest redan nu. 

När jag fick beskedet om att jag blev godkännd för operation så ringde jag med en gång till vårdslussen för att åberopa vårdgaranti, tyvärr verkade dem överbelastade, för de kommer ringa upp mig först i morgon, ett dygns väntan. Tur dom har ett system där dom ringer tillbaka :-)

#1 - - Noorii:

Åh vad roligt! Grattis! :D

Svar: Tack
Fia

#2 - - Anonym:

Grattis. Så kul. Mitt livs bästa beslut. Har nu varit op i 2 år.

#3 - - Anonym:

Grattis. Så kul. Mitt livs bästa beslut. Har nu varit op i 2 år.

#4 - - Anonym:

Grattis. Så kul. Mitt livs bästa beslut. Har nu varit op i 2 år.

#5 - - Anonym:

Grattis. Så kul. Mitt livs bästa beslut. Har nu varit op i 2 år.

#6 - - Anonym:

Grattis. Så kul. Mitt livs bästa beslut. Har nu varit op i 2 år.

#7 - - Anonym:

Grattis. Så kul. Mitt livs bästa beslut. Har nu varit op i 2 år.

Svar: Tack.
Fia

#8 - - Eva:

Så skönt att det går framåt. Grattis!

Svar: Ja. Det känns jätte sköt.
Fia