REA REA REA

Var en sväng till Göteborg idag. Det visade sig att det var rea nästan överallt. Jag hittade en affär med ursnygga kläder. Älskade nog alla kläderna.  Hade jag varit minde och kunde ha deras kläder hade jag nog ruinerat mig idag. 

När/om jag blir smal kommer jag handla kläder där. 

Jag drömmer om att någon gång kunna ha kläder i sorlek 40/42 eller mindre. Vill kunna handla vanliga kläder. 



#1 - - Katta:

Hej jätte fin blogg! Kolla gärna in min blogg shettisdrottning.blogg.se :). Kram.

#2 - - fortsättning följer:

Jag gick verkligen in i shoppingmania första sommaren efter min GBP. Det är tur att man sparar in pengar på mat! :)

Svar: Kan tänka mig att jag också kommer göra de. Men jag tänker försöka handla så lite som möjligt tills jag börjar bli stabil i vikt. Blir ju så dyrt annars.
Fia

#3 - - Sara:

Vad heter den affären? blev lite nyfiken ^^

Svar: Det vet jag inte. Men den låg på backaplan. I huset där coop håller till.
Fia