Kallelsen har anlänt.

Idag fick jag post. Äntligen. Så som jag har väntat. 

Den 18/8 kl 15.00 är jag kallad till ett gruppunformationsmöte på Sahlgrenska. 
3 kommentarer publicerat i Innan Gbp, Läkarbesök;
Taggar: blogg, blogg 2014, gastric bypass, gastric bypass blogg, gruppinformationsmöte, kallelse, obesitas, sahlgrenska, äntligen
#1 - - noorii:

Fan vad härligt! Nu kanske inte väntan känns så olidlig ändå. :)
Hoppas jag får post från landstinget jag med snart.

Svar: Även om jag vet att det är väldigt långt kvar till op så känns de bra med datum att se fram emot.
Fia

#2 - - Eva:

Härligt, det rör på sig.
Även om det är veckor dit så är det ett steg närmare. Snart ska du se att du är på gång med din viktresa och när du väl är där kommer tiden före inte längre kännas lika långsam.
/Eva

Svar: Du har säkert helt rätt ang tiden. Men när man väntar vill man att tiden skall gå fortare.
Fia

#3 - - Mallan111:

Grattis, vad kul det måste känts att få kallelsen. Min kompis ska på samma gruppmöte. Jag däremot har inte fått någon kallelse ännu. Väntar och väntar (länkades hit fr viktop)

Svar: Tack. Hoppas du kommer få besked snart!
Fia